Tarladan sofraya kadar uzanan SuperFresh lezzetleri, profesyonel şeflerden tam not aldı.
Türkiye dondurulmuş gıda ve margarin pazarının lider firması Kerevitaş, Konut Dışı Tüketim (EDT) bölümünün en değerli uluslararası organizasyonlarından biri olan ANFAŞ 30. Uluslararası Gıda ve İçecek İhtisas Fuarı’na katıldı. 70’den fazla ülkeden 50 binin üzerinde gastronomi profesyonelini bir araya getiren fuar, 6-9 Şubat tarihleri arasında Antalya’da gerçekleşiyor. EDT kanalında patates, sebze, meyve, dondurulmuş unlu mamuller, pizza, ton balığı ve konserve kategorilerinde geniş ürün yelpazesine sahip olan Kerevitaş, SuperFresh markasıyla ANFAŞ’ta yer aldı.
ŞEFLERDEN TAM NOT ALDI
“Topraktan Tabağa Sıfır Gıda Kaybı” iş modeliyle sürdürülebilirlik odaklı başarılı sonuçlara imza atan SuperFresh, fuar ziyaretçilerine dondurulmuş gıda konusundaki farkındalık çalışmalarını anlattı ve ziyaretçileri yeni lezzetlerle tanıştırdı. “Hasat”, “Teknoloji”, “Güven”, “Çeşitlilik” ve “Lezzet” başlıklarıyla özel tariflerle hazırlanan yemekler, ev dışı tüketimin ünlü şeflerinden tam not aldı.
“İNOVASYON ODAKLIĞIMIZLA SÜRDÜRÜLEBİLİR BÜYÜMEMİZE DEVAM EDECEĞİZ”
Ülkemizde ve bölgemizde EDT pazarının her geçen gün büyüdüğünü ve çeşitlendiğini belirten Kerevitaş CEO’su Mert Altınkılınç, şunları söyledi. “Piyasadaki hareketliliği çok yakından takip ediyor ve inovasyona odaklanarak sürdürülebilir büyümeyi hedefliyoruz. Faaliyet gösterdiğimiz tüm alanlarda stratejik kanal-kategori bakış açımız doğrultusunda farklı ihtiyaçlara cevap veren ürün portföyümüzü her geçen gün geliştiriyor ve yenilikçi ürünlerimizi müşterilerimizle buluşturuyoruz. EDT kanalında ise 2023 yılında dondurulmuş unlu mamuller sektörünün lider firması Donuk Fırıncılık’ı satın alarak bu kanaldaki gücümüzü daha da pekiştirdik. “Bu yıl SuperFresh markamızla katıldığımız fuarı değerli bir fuar olarak görüyoruz. Kesim paydaşlarımızla ortak bir sinerji yaratma fırsatı.”
“GIDA ÜRETİMİNDE HER AŞAMA ÇOK DEĞERLİ”
Kerevitaş CMO’su Gülizar Öcal Doğan, gıda israfının önlenmesi ve sürdürülebilir tarımın yanı sıra tüketiciyle lezzetli ürünler buluşturmak için dondurulmuş gıdanın önemli olduğunu belirterek, şöyle devam etti: “Bu kez ürünlerimizin yolculuğunun tüm detaylarını sizlere aktaracağız. Tarladan başlayıp sıfır besin kaybıyla sofralara ulaşmak.” Şeflerimize anlattık. Hasat süreci, sözleşmeli tarım modeli, üretimde teknolojinin kullanılması, her aşaması çok değerli. Marka olarak öncü çalışmalarımız, ev dışı tüketim noktalarıyla katma değerli işbirliklerimiz ve yeni lezzetlerimiz ünlü şeflerden tam not aldı. “Sürdürülebilir tarım adına Tarım ve Orman Bakanlığı ile başlattığımız Tarımın Kadın Yıldızları projemiz ile bu alanda kadın istihdamının önemini vurgulamaktan memnuniyet duyduk” dedi.